סער מתפצל מהמחנה הממלכתי ודורש להצטרף לקבינט

איתי גדסי No Comments on סער מתפצל מהמחנה הממלכתי ודורש להצטרף לקבינט

השר גדעון סער מודיע שהוא מפרק את המחנה הממלכתי: "תקווה חדשה תתפצל מחר מכחול לבן של בני גנץ". בעקבות כך, סער דורש להצטרף לקבינט המלחמה

צילום: ללא קרדיט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר גדעון סער, הודיע הערב (שלישי) על פיצול סיעתו מסיעת המחנה הממלכתי בראשות גנץ. חברי סיעתו של סער: זאב אלקין, שאשא ביטון ושרן השכל. בנוסף, דרש סער להצטרף לקבינט המלחמה.

בנאום בכנס פעילים בת״א לסיכום מסע הבחירות לרשויות המקומיות, אמר סער: ״קולנו, קולו של הימין הממלכתי חיוני היום יותר מאי פעם. ישראל היום זקוקה לחלופה של ימין ממלכתי. אם אנחנו לא נוביל זאת – איני רואה מישהו אחר שיוכל לעשות זאת. לכן הגעתי להחלטה: לאחר התייעצות ועל דעת חברי לסיים את השותפות עם מפלגת כחול לבן ולהקים מחדש לאלתר את סיעת תקווה חדשה – הימין הממלכתי בכנסת כסיעה עצמאית שתבטא באופן צלול את תפיסת העולם הלאומית ממלכתית שלנו.

"אני מודה לבני וגדי ולחברים האחרים על תקופת העבודה המשותפת ומאמין שעוד יבואו ימים בהם נשתף פעולה בעתיד כשתי מסגרות פוליטיות נפרדות. מרגע זה בכוונתי לפעול ולצרף אלינו כוחות פוליטיים נוספים שיובילו לגיבוש חלופה, ואני מדגיש חלופה של כוח פוליטי חזק של ימין ממלכתי, כפי שציבור רחב מייחל שיקרה".

השר סער חזר בדבריו על ביקורתו וביקורת חבריו בענין ניהול המלחמה על ידי קבינט המלחמה וציין כי קולה ועמדותיה של תקווה חדשה-הימין הממלכתי אינן נשמעות בו. "אסור שלא יהיה קשר בין היעדים שנקבעו לבין האמצעים שננקטים להשגתם. אסור להפחית את הלחץ הצבאי ולהאט את ההתקדמות בהשמדת כוחות החמאס ושלטונו. אסור לאפשר השתלטות חמאס על הסיוע ההומניטרי.

"אני מכבד את ידידי, נציגי המחנה הממלכתי בקבינט המלחמה, אך לצערי הם אינם מבטאים בו את הקול, העמדות והדגשים שאני הייתי מביא לשם. לכן, בשמכם, אני מביע פה את דרישתנו להצטרף לקבינט המלחמה ולהיות חלק מההשפעה על המדיניות".

יו"ר המחנה הממלכתי השר גני גנץ הגיב בקצרה: "תודה ובהצלחה".

בתוך כך, בסקר חדשות 12 שפורסם הערב, גנץ נחלש, נתניהו מתחזק מעט וסמוטריץ לא עובר.

גורמים בסביבת השר בן גביר אמרו הערב: "אם נתניהו ייענה לדרישת סער להצטרף לקבינט הקטן – השר בן גביר ידרוש גם להצטרף. חייבים לשנות את הקונספציה של הקבינט הקטן ולהוביל להכרעה".



0 תגובות